تور کیش بهار 97
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش جزء یکی از هتل های لوکس پنج ستاره بوده و در کنار برج های دو قلو واقع شده، و در سال 1390 به بهره برداری رسید. هتل مارینا بزرگترین فضای سبز را در جزیره به خود اختصاص داده است. هتل مارینا پارک کیش در مساحتی ده هکتاری با فضای سبز و پوشش گیاهی متنوع همراه با آبشارها و آب نماهای بی نظیر می باشد. در دو طرف ساحل هتل، دریایی مرجانی و بسیار زیبایی خلیج فارس قرار دارد و فضایی فرح بخش و بسیار چشم نواز، نظر هر ببیننده ای را به خود جلب می نماید. معماری منحصر به فرد این هتل همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر خاطرات به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش بهار 97 خود رقم می زند.

هتل مارینا پارک کیش دارای اتاق های نظیر: دبل پارک(با متراژ 36.5 و دو نفره، دارای منظره ای زیبا رو به پارک)، تویین پارک(دارای متراژ 36.5،منظره ای زیبا رو به پارک و دو تخت مجزا)، تویین دریا(با متراژ 36.5، منظره ای زیبا رو به دریا با دود تخت مجزا)، دبل دریا(با متراژ 36.5، با منظره زیبا دریا و ساحل) در تور کیش فروردین 97، اتاق استاندارد(با متراژ 23.5،منظره ای رو به پارک و یک تخت دونفره)، جونیور سوئیت یک خوابه(با متراژ 64.4، منظره ای زیبا رو به دریا با یک تخت دونفره) و جونیور سوئیت دو خوابه(با متراژ 64،منظره ای زیبا رو به دریا و یک تخت دو نفره) می باشد. علاوه بر این، هتل مارینا پارک کیش دارای سوئیت های نظیر: سوئیت رویال(148 متری)، سوئیت دو خوابه(125 متری)، سوئیت یک خوابه( 91.8 متری) می باشد که تمام سوئیت ها از چشم اندازی زیبا رو به دریا برخوردارند و علاوه بر امکانات ویژه رفاهی دارای دو تخت دو نفره و دو تخت مجزا و اتاق نشیمنی بزرگ هستند ولی سوئیت یک خوابه فاقد دو تخت مجزا می باشد.

هتل مارینا پارک کیش متشکل از دو رستوران لوتوس و رستوران باغ(گل کاغذی) بوده و با انواع غذاهای لذیذ در محیطی شاد و زیبا پذیرای میهمانان گرامی تور کیش اردیبهشت 97 می باشد و همچنین کافی شاپ های هتل مارینا در لابی های طبقه اول و دوم با موسیقی زنده و محیطی آرام با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی و اسنک از شما استقبال می کنند و این هتل دارای چند کافی شاپ نظیر: تی بار در تور کیش نوروز 97، کافه کاروما و کافه مارین می باشد.

آدرس: جزیره کیش، نوار سیاحتی شرق، جنب برج های دو قلو، هتل مارینا پارک کیش

امکانات هتل مارینا پارک کیش:

اسکله اختصاصی تفریحی، دوچرخه سواری، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی،  اسپا و ماساژ تایلندی در تور کیش تعطیلات عید نوروز 97، غواصی، جت اسکی، اجاره اتومبیل های مدرن، زمین تنیس، سالن همایش، پارک اختصاصی تفریحی، فروشگاه، کافی شاپ ها، سالن زیبایی بانوان، کافی نت، پارکینگ و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل مارینا پارک کیش : 02142632 - 88530609  

 

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش

 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . پذیرش هتل

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از بی نظیرترین های 5 ستاره جزیره کیش بوده و در میدان داریوش واقع شده است. هتل داریوش کیش نمادی از شکوه فرهنگ و تمدن ایرانیان باستان ست و با الهام از تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی کیش ساخته شده که داراي ۵۰۰ تخت خواب است. هتل داریوش کیش با معماری اش یادآور تاریخ کهن ایران زمین است. این هتل از مناسب ترین و زیباترین اقامتگاه ها برای کسانی است که در تور کیش بهار 97 و در جستجوی آرامش و محوطه ای آرام و دل پذیر و با کیفیت برای استراحت است. موقعیت جغرافیایی عالی و دسترسی آسان و نزدیکی به بازار های پردیس ، مرجان و زیتون به دیگر ویژگی های این هتل زیبا می افزاید.

در هتل داریوش کیش می توانید در اتاق های مختلفی مطابق سلیقه تان اقامت داشته باشید. اگر دلتان می خواهد در طلوع صبح چشمانتان رو به منظره ای از دریا باز شود در اتاق های دبل، توئین و یا رویال سوئیت رو به دریا اقامت کنید و یا ویلاهای ساحلی را برای استراحت برگزینید. اما اگر چشم انداز رو به باغ برایتان چشم نوازتر است اتاق ها و سوئیت های رو به باغ را رزرو کنید.

برخی از امکانات تفریحی هتل داریوش کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش اردیبهشت 97 نظیر دوچرخه سواری در پشت عمارت اصلی هتل و در این جاده می توانید از زیبایی ها و استشمام بوی دریا و تماشای دریای نیلگون خلیج فارس بهره مند شوید و اسکله تفریحی جزیره در سمت چپ این هتل و زمین تنیس در ضلع شمالی هتل داریوش قرار گرفته است.

امکانات هتل داریوش کیش در تور کیش فروردین 97:

رستوران آپادانا و پاسارگاد(با انواع غذاهای ایرانی،فرنگی،دریایی و فست فود)، استخر مختص آقایان، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، پینگ پونگ، قایق سواری، ماساژ تایلندی، غواصی، کافی شاپ، ماهواره، گشت سیاحتی دور جزیره، ترانسفر، کافی نت، گشت بازار ها، لاندری، روم سرویس شبانه روزی در تور کیش نوروز 97، صندوق امانات، مینی بار و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل داریوش کیش: 02142632 - 88530609

 

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش 
 
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش  در تور کیش تعطیلات عید نوروز 97. راهرو هتل
 
 
 
 




:: برچسب‌ها: تور کیش بهار 97,رزرو تور کیش,برترین تورهای کیش در بهترین هتل های کیش,معرفی تور کیش,تور های لحظه آخری کیش,نرخ مناسب تور کیش بهار 1397 ,
:: بازدید از این مطلب : 100061
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی